28 lutego 2013

6^ Coś z innej beczki :)

Witam serdecznie!

Tak jak wspomniałam w poprzednim poście postanowiłam napisać coś odbiegającego od tematu kosmetyków.

Ostatnio wieczorami mam dopiero czas żeby troszkę odsapnąć więc oglądam seriale i właśnie walczę z 4 serią "Pamiętników wampirów". Ogólnie bardzo lubię filmy fantasy, oprócz komedii :)


Szczerze mówiąc nie sądziłam, że Elena zostanie wampirem. Patrząc na jej postać w poprzednich seriach miałam wrażenie, że zrobi wszystko żeby pozostać człowiekiem a tu surprise :)
Jak tylko skończę ten sezon to muszę się wziąść za coś innego. Jeszcze nie wiem za co, ale może coś znajdę.

No i oczywiście w między czasie czytam książki. Bardzo lubię literaturę kobiecą, a zwłaszcza książki Katarzyny Grocholi. Większość jej książek przeczytałam. A oto ich lista:
  • Nigdy w życiu (2001)
  • Serce na temblaku (2002)
  • Ja wam pokażę! (2004)
  • Osobowość ćmy (2005)
  • Kryształowy Anioł (2009)
  • Zielone drzwi (2010)
  • Houston, mamy problem! (2012)

 "Houston mamy problem"- co mnie zdziwiło kiedy zaczęłam ją czytać, jest ona napisana z perspektywy mężczyzny. Pochłonęłam ją w 3 dni. Świetnie się czytało :)


Ostatnio obiła mi się o uszy Trylogia Greya  (50 twarzy Greya, Ciemniejsza strona Greya, Nowe oblicze Greya) autorstwa E.L.Jamesa. Przeczytałam kawałek i moim zdaniem jest to książka dla osób pełnoletnich. Muszę sobie zakupić pierwszą część.

Oprócz tego lubię rozwiązywać krzyżówki, chyba że mój synuś zabierze mi długopis i ucieknie z nim :) niestety palcem nie da się pisać :D Przeważnie kupuję krzyżówki z nagrodami i wysyłam kupony przynajmniej 2 razy w miesiącu. Udało mi się wygrać herbatę z porcelaną i kosmetyki 2 razy. Ale od dłuższego czasu nic nie wygrałam :( muszę się bardziej postarać. Wrzucam wam zdjęcie gazet, które najczęściej kupuję.






To by było na tyle :)

Do przeczytania :]


12 komentarzy:

  1. Tez ogladam 'Pamietniki Wampirow' i sama sie zdziwilam jej przemina ;) A ksiazke z checia przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam "90210" chociaż nie do oglądałam do końca sezonów. Jest też podobny serial o nazwie "Plotkara". Ja ogólnie preferuje książki przygodowe, akcji i horrory ale kiedyś wpadłam na książki autorstwa Katarzyny Grocholi ale nie przeczytałam. Jeśli chodzi o takie, które teraz czytam i są warte przeczytania to : "Powiedziałabym ci, że cie kocham ale...".

    Agnes-intuicja.......

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie. ja zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga > zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. AA Pamiętniki wampirów KOCHAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czytać książki tego typu :D sheonly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koooooooocham pamiętniki wampirów! ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, właśnie nominowałam Cię do Liebster Awards.
    Więcej informacji u mnie, http://lodymango.blogspot.com/

    Jeśli nie chcesz brać w tym udziału - zignoruj. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam z seriali Pretty Little Liars, do TVD nie mogłam się jakoś przekonać :D Uwielbiam czytać książki, ale wolę jak coś się w nich dzieje. Nie lubię romansów.

    doroszcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na bloga. Życzę wytrwałości w prowadzeniu. pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poległam na Pamiętnikach wampirów , ale Pani Grochola umie zrobić na mnie wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Zostaw link do bloga, na pewno cię odwiedzę.

Miłego dnia.