13 lutego 2013

2^ Podkłady


Witam serdecznie!
Dzisiejszy post dotyczy podkładów z mojej łazienki.


Pierwszy od lewej podkład matujący Pierre Rene- bardzo dobry efekt matowienia. Nie polecam osobom z suchą cerą gdyż twarz będzie wyglądać na przesuszoną i stworzy się na buzi tzw. efekt maski. Proponuję nakładać bardzo szybko gdyż nie da się zrobić poprawek, niestety podkład się roluje w momencie jakichkolwiek prób poprawy. Duży plus to niska cena.
Cena około 12zł.

Drugi to B.B.Cream Garniera- ja używam do cery mieszanej/tłustej, kolor medium. Kolor light jest zbyt jasny jak na moje oko. Jest bardzo lekki, nie ma na buzi tzw.tapety. Konsystencję ma dość płynną więc radzę uważać przy otwieraniu. Polecam na lato, gdyż nie obciąża skóry i nie zatyka porów.
Cena około 18zł

Trzeci to Soraya Anti Ageing Make Up Sceniczny- bardzo łatwo się nakłada. Nie polecam nakładania gąbką lub pędzlem gdyż dużo zostaje na nich. Ładnie kryje niedoskonałości, co uważam za duży plus.
Cena około 27zł

Czwarty to Avon podkład antystresująco-rozświetlający. Czy jest antystresujący? Nie zauważyłam :)
Bardzo dobrze kryje niedoskonałości i dobrze się rozprowadza. Buzia jest ładnie rozświetlona.
Cena około 30zł

Piąty to Instant Anti-Age Effekt firmy Jade- jest to mój ulubiony podkład. Wykręca się potrzebną ilość
i nakłada się go wbudowaną gąbeczką. Świetnie kryje niedoskonałości i łatwo się rozprowadza. Ja po nałożeniu tego podkładu przecieram twarz płatkiem kosmetycznym żeby zebrać nadmiar. Podkład dostałam
z Niemczech. Na dzień dzisiejszy nie widziałam go w żadnej drogerii w Polsce. Niestety nie znam ceny.

Co do odcieni podkładów to nie podam nazw gdyż każda z was powinna dobrać kolor według siebie. Proponuję maksymalnie o 2 tony ciemniejszy niż kolor cery. Ja przeważnie kupuję odcień naturalny lub ciepły beż. Nie lubię odcienia miodowego i kości słoniowej.

Mam jeszcze inne podkłady ale głównie używam tych, które wymieniłam. Mam nadzieję, że mój post będzie pomocny. Wszelkie pytania proszę pisać w komentarzach.

Do przeczytania :]

5 komentarzy:

  1. Bardzo dokładnie opisałaś każdy produkt jak na razie faworyzuje B.B. cream.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się że faworyzujesz B.B.Cream bo jest naprawdę dobry i co najważniejsze nie ma ograniczeń wiekowych żeby go używać :)

      Usuń
  2. Spory zbiór, ale ja też mam podobny ;)
    + może masz ochotę na rozdanie z Ziają i Viperą? Oto link http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2013/02/drugie-rozdanie-z-julcikiem-do-wygrania.html . Zasady są baardzo proste i szybkie, a może to właśnie do Ciebie uśmiechnie się szczęście ;)? Pozdrawiam, Julcik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 17 lat i nie używam podkładu na całą twarz. Jakiś czas temu zakupiłam KOBO cover make up, bardzo gęsty, wręcz stały, nie możliwy do nałożenia pędzlem czy gąbeczką. Rozprowadzam go palcem miejscowo, na przebarwienia lub wypryski. Stosuję go tak na prawdę jako korektor. Tylko niestety chyba za jasny kolor...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuję puderki.:) I korektor.:P
    Faaajny blog, jeszcze kiedyś tu zajrzę.:)
    zapraszam do mnie;http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2021.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Zostaw link do bloga, na pewno cię odwiedzę.

Miłego dnia.