15 lutego 2013

3^ Puder

Witam serdecznie!
Dzisiaj piszę o pudrach w kamieniu. Mam 2 ulubione, które dobrze matują i nie przesuszają skóry.

Color Trend firmy Avon "Ostatni akcent"- osobiście używam odcienia Translucent, gdyż Translucent Tan wydaje mi się zbyt ciemny. Nakładam pędzlem, bo jak dla mnie gąbka zostawia za dużo pudru na buzi
a nie lubie mieć tapety. Puder tworzy ładne satynowe wykończenie makijażu. Cena około 12zł w zależności od promocji katalogowej.

YSM Puder Prasowany INGLOT kolor : Y25   Puder jest lekki, nie obciąża skóry. Ładnie matowi, wyrównuje koloryt skóry i długo się utrzymuje. Opakowanie jest estetyczne i naprawdę solidne. Wbrew pozorom kolor nie jest taki ciemny jak na zdjęciu. Oczywiście również nakładam go pędzlem. Bardzo zadowalające jest to że ten puder jest bardzo wydajny, wystarcza mi na 3 miesiące przy prawie codziennym stosowaniu. Cena w granicach 25zł.

Wkrótce napiszę o cieniach i kredkach do powiek.

Do przeczytania :]

6 komentarzy:

  1. ja osobiście stosuję puder z Synergen z Rossmana :) Stosowałam wiele (MaxFactor, Rimmel, NYX i etc. ) i żaden nie był tak dobry jak puder za 7 zł :) Występuje w trzech odcieniach, świetnie matowi twarz, nie robiąc przy tym tapety ;) Gdybyś miała ochotę to warto wg mnie wypróbować, wiele nie kosztuje, a go ubóstwiam :)

    _____________________________________________
    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację. Chętnie wypróbuję choćby ze względu na cenę :)

      Usuń
  2. Ja mam ten pierwszy i jestem zadowolona w 100%. Rzeczywiście gąbka zostawia zbyt dużo pudru jednak w opakowaniu prezentuje się idealnie i zapobiega kruszeniu się pudru.

    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z powodu tego, że mam bardzo wrażliwą cerę nie mogę używać wszystkich kosmetyków, więc nie używam pudru w kamieniu. (; Czasem to bardzo uciążliwe, bo kiedy dostanę egzemy to bardzo nieprzyjemne uczucie '-,-
    dodaję się do obserwatorów (;
    www.worldbyeasygirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również obserwuję. Apropos pudru to ja mam podstawową zasadę: zanim zacznę robić makijaż nakładam krem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Haha, fajny blog :D
    Zapraszam do mnie:
    anotherinna.blogspot.com
    lub
    nowe-zycie-niny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Zostaw link do bloga, na pewno cię odwiedzę.

Miłego dnia.