4 lipca 2013

10^ Eyelinery

Witam serdecznie!

Tak jak obiecałam piszę na temat eyelinerów, które posiadam i jestem z nich zadowolona.

Pierwszy to eyeliner Pierre Arthes.

Eyeliner jest trwały, niezbyt mokry i łatwy w użyciu. Cena około 12zł.


Drugi to "Magiczny eyeliner" Colortrend- Avon

Kiedy otrzymałam ten eyeliner nie wiedziałam, że ma być bezbarwny i myślałam, że wysłano mi zły kosmetyk :) Dopiero później przeczytałam jak go powinnam używać. Służy do robienia kresek cieniem do powiek. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona. Jedyne o czym trzeba pamiętać to żeby umyć patyczek po każdym użyciu, no chyba,że mamy zamiar używać go tylko do jednego cienia to nie ma takiej konieczności. Udało mi się go zakupić za jedyne 8 zł :) uwielbiam polować na promocje :)


A na koniec przedstawiam wam moje ulubione cienie, które używam w lato. Kolory są ciepłe i delikatne.

 Avon True Colour- Mystery. Cena około 20zł.


Do przeczytania :]



3 komentarze:

  1. No to poszukam tego eyelinera :) Dzięki za info :)

    mazidla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wlasnie dzisiaj bylam na miescie i zapomnialam go kupic ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny blog!
    Fajna notka.
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Zostaw link do bloga, na pewno cię odwiedzę.

Miłego dnia.