21 marca 2013

8^ No i co z tą wiosną?

Witam serdecznie!

Zastanawiam się dzisiaj kiedy wkońcu się wyśpię, bo zawsze obiecuję sobie, że pójdę spać wcześniej ale jakoś mi to nie wychodzi :) no a do tego wszystkiego ta pogoda. U mnie jeszcze śnieg straszy :)

Ostatnio podczas zakupów postanowiłam się zaopatrzyć w szampony z "Joanny".

Szampon z brzozą i łopianem (do włosów przetłuszczających się)- dobrze usuwa kosmetyki do stylizacji włosów. Co mnie przeraziło w trakcie mycia włosów bardzo szczypała mnie skóra głowy.

 Szampon z pokrzywą i zieloną herbatą (do włosów przetłuszczających się i normalnych)- używam go prawie cały czas. Jestem z niego zadowolona. Najważniejsze, że włosy są lekkie po umyciu. Jak wiadomo szampony z pokrzywą wysuszają włosy, więc proponuję nałożyć odżywkę lub maskę do włosów po umyciu tym szamponem. To taka moja mała rada.

Nadal muszę korzystać z laptopa męża. Tęsknię za swoim. Wolę netbooka bo mogę zabrać go do łóżka a z tym dużym to niewygodnie (prawda siostra że Happy jest fajny?) :D
Moja dobra rada: "nie pić herbaty siedząc przed kompem". Właśnie w ten sposób utopiłam klawiaturę :)
Obecnie posiadam Acer Aspire One Happy w kolorze green :) ale zarzucam wędkę na wersję One Happy 2 w kolorze yellow lub orange :) tylko czekam aż spadnie cena. Ciekawe czy się doczekam :)



Jakby ktoś chciał wiedzieć to jeszcze jest w kolorze blue, pink i purple :) Cena około 600zł za używany. Ale sądzę, że warto :)

Kolejny post będzie o perfumach a mam ich troszkę dużo :)

Do przeczytania :]

24 komentarze:

  1. Ten laptop jest ekstra. Co do szamponu to tych nie używałam ale ostatnio namówiłam tatę na szampon z algami morskimi z Joanny i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice blog!!!
    Would you like to follow each other????

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny :)
    obserwujemy ? jeśli tak to zaobserwuj i ja zrobie to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejjj skąd ja znam zalanie klawiatury .Chyba już 5 razu mój brat zalał ją w moim komputerze -,-
    Wpadnij jak masz ochotę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam firmę Joanna, mają świetne kosmetyki ;)
    600zł? OOO to faktycznie taniocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez mialam zamiar zaopatrzyc sie w szampony z joanny ten z zielona herbata najbardziej, ale skoro twierdzisz ze wysusza wlosy to nie wiem jednak czy sie zdecyduje :(

    OdpowiedzUsuń
  7. żadnych z tych produktów nie mam :D
    a wiosna przecież już jest. gdzie nowe notki ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam :) zachęcam do czytania :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Hejka :) Fajna notka, przyjemnie się czytało. Na twoim blogu panuje taki miły nastrój. Będę tu wpadać częściej! Pozdrawiam i zapraszam do siebie: SEAOFSCARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Heloo! Bardzo fajna tematyka bloga ! Mam podobną :) Rówież miałam ten szampon z pokrzywą i zieloną herbatą i również byłam zadowolona. Ja obserwuję i rówież zapraszam na mojego bloga! Jest o wszystkim główną tematyką są włosy ale narazie postów o nich mało :/ Ale serdecznie zapraszam do komentowania.
    http://magusek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Laptop niesamowity.. a cena śmiesznie niska!

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! + zapraszam do mnie <3 dopiero zaczynam :* http://mers-meers.blogspot.com/ skomentuj jeżeli możesz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam kiedyś tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń


  13. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Brystforstørrelse
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post :)
    może wspólna obserwacja ??
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny post! :D Musze nadrobic swoja krotka nieobecnosc :)

    Z okazji tego, że pisałam dość rzadko zapraszam na konkurs gdzie wygrać można dowolną parę butów CONVERSE! ♥ http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-dowolna-pare-convers.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Zostaw link do bloga, na pewno cię odwiedzę.

Miłego dnia.